15690
Medyczne
Rozpiętość rozkładu objętości erytrocytów
Kalkulator na podstawie wprowadzonego odchylenia standardowego objętości czerwonych krwinek oraz średniej objętości krwinek oblicza rozpiętość rozkładu objętości erytrocytów. http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozpi%C4%99to%C5%9B%C4%87_rozk%C5%82adu_obj%C4%99to%C5%9Bci_erytrocyt%C3%B3w
Zobacz podobne
308819
Medyczne
Konwerter jednostek glikemii (stężenia cukru we krwi)
Kalkulator dokonuje konwersji stężenia cukru we krwi z miligramów na decylitr (mg/dL) na milimole na litr (mmol/L) i odwrotnie.
114265
Medyczne
LBM - masa ciała bez tkanki tłuszczowej
Kalkulator na podstawie wprowadzonych danych: wagi ciała, wzrostu oraz płci oblicza całkowitą masę ciała bez tkanki tłuszczowej (masa organów, krwi, kości, mięśni, skóry).
98523
Medyczne
GFR - Współczynnik przesączania kłębuszkowego
Współczynnik przesączania kłębuszkowego (ang. glomerular filtration rate, GFR) – ilość osocza przefiltrowana w jednostce czasu przez kłębuszki nerkowe do tzw. moczu pierwotnego. Zwykle podawany jest w ml/min. Współczynnik GFR pozwala na ocenę stopnia wydolności nerek.
Użytkownicy oglądali również
15174
Medyczne
Kalkulator przepływu mózgowego (Cerebral Blood Flow)
Kalkulator na podstawie wprowadzonych danych oblicza jaka ilość krwi jest dostarczana do mózgu w czasie jednej minuty.
18578
Życie codzienne
Prędkość kuli bowlingowej
Kalkulator oblicza średnią prędkość kuli do bowlingu rzuconej z linii spalonego do momentu wejścia w pole ustawienia kręgli.
1011591
Budowlane
Izolacja ścian
Jak policzyć izolację ścian?
Kalkulator pozwala obliczyć ilość płyt izolacyjnych potrzebnych do pokrycia ścian budynku metodą "lekką mokrą" lub "lekką suchą". Nie ma do wyboru metody ponieważ dla jednej i drugiej wyniki są identyczne.
26130
Matematyczne
Liczba wesoła
Kalkulator sprawdza czy podana liczna jest tzw liczbą wesołą (Happy Number). Liczba wesoła jest liczbą naturalną zdefiniowaną w następujący sposób: Obliczamy sumę kwadratów cyfr składających się na liczbę. Powtarzamy tę operację dla kolejnych wyników tak długo, aż uzyskamy liczbę 1 lub wyniki zaczną się powtarzać. Jeżeli w wyniku procesu otrzymaliśmy 1, pierwotna liczba jest liczbą wesołą. W przeciwnym przypadku jest liczbą niewesołą.