15690
Medyczne

Rozpiętość rozkładu objętości erytrocytów

Kalkulator na podstawie wprowadzonego odchylenia standardowego objętości czerwonych krwinek oraz średniej objętości krwinek oblicza rozpiętość rozkładu objętości erytrocytów. http://pl.wikipedia.org/wiki/Rozpi%C4%99to%C5%9B%C4%87_rozk%C5%82adu_obj%C4%99to%C5%9Bci_erytrocyt%C3%B3w


Zobacz podobne
308819
Medyczne

Konwerter jednostek glikemii (stężenia cukru we krwi)

Kalkulator dokonuje konwersji stężenia cukru we krwi z miligramów na decylitr (mg/dL) na milimole na litr (mmol/L) i odwrotnie.
114265
Medyczne

LBM - masa ciała bez tkanki tłuszczowej

Kalkulator na podstawie wprowadzonych danych: wagi ciała, wzrostu oraz płci oblicza całkowitą masę ciała bez tkanki tłuszczowej (masa organów, krwi, kości, mięśni, skóry).
98523
Medyczne

GFR - Współczynnik przesączania kłębuszkowego

Współczynnik przesączania kłębuszkowego (ang. glomerular filtration rate, GFR) – ilość osocza przefiltrowana w jednostce czasu przez kłębuszki nerkowe do tzw. moczu pierwotnego. Zwykle podawany jest w ml/min. Współczynnik GFR pozwala na ocenę stopnia wydolności nerek.
Użytkownicy oglądali również
15174
Medyczne

Kalkulator przepływu mózgowego (Cerebral Blood Flow)

Kalkulator na podstawie wprowadzonych danych oblicza jaka ilość krwi jest dostarczana do mózgu w czasie jednej minuty.
19638
Matematyczne

Pole rombu

Kalkulator umożliwia obliczenie pola rombu.
18578
Życie codzienne

Prędkość kuli bowlingowej

Kalkulator oblicza średnią prędkość kuli do bowlingu rzuconej z linii spalonego do momentu wejścia w pole ustawienia kręgli.
1011591
Budowlane

Izolacja ścian

Jak policzyć izolację ścian?
Kalkulator pozwala obliczyć ilość płyt izolacyjnych potrzebnych do pokrycia ścian budynku metodą "lekką mokrą" lub "lekką suchą". Nie ma do wyboru metody ponieważ dla jednej i drugiej wyniki są identyczne.
26130
Matematyczne

Liczba wesoła

Kalkulator sprawdza czy podana liczna jest tzw liczbą wesołą (Happy Number). Liczba wesoła jest liczbą naturalną zdefiniowaną w następujący sposób: Obliczamy sumę kwadratów cyfr składających się na liczbę. Powtarzamy tę operację dla kolejnych wyników tak długo, aż uzyskamy liczbę 1 lub wyniki zaczną się powtarzać. Jeżeli w wyniku procesu otrzymaliśmy 1, pierwotna liczba jest liczbą wesołą. W przeciwnym przypadku jest liczbą niewesołą.