54161
Fizyczne

Równoległe łączenie oporników

Kalkulator oblicza opór zastępczy dwóch oporników połączonych ze sobą równolegle.


Zobacz podobne
56526
Fizyczne

Kalkulator rezystancji opornika (paski)

Kalkulator podaje rezystancję opornika na podstawie wprowadzonych kolorów jego pasków.
45654
Fizyczne

Kalkulator siły nacisku i ciągu tłoka hydraulicznego cylindra

Hydrauliczny cylinder jest mechanicznym akutatorem używanym do przekazania siły liniowej poprzez liniowe pchnięcie. Poprzez ruch tłoka w górę i w dół powstają siły ciągu i nacisku. Ten kalkulator używany jest do obliczania obu tych sił dla każdego podanego kąta pracy.
39333
Fizyczne

Indukcyjność cewki bezrdzeniowej

Kalkulator oblicza indukcyjność zwojnicy bez rdzenia na podstawie podanej długości cewki, średnicy oraz liczby zwojów.
Użytkownicy oglądali również
186718
Budowlane

Zużycie materiałów do budowy sufitów podwieszanych modułowych - ruszt osłonięty, płyty wyjmowalne

Kalkulator pozwala obliczyć zużycie materiałów do budowy sufitów podwieszanych modułowych.
3440932
Budowlane

Kalkulator paneli podłogowych

Kalkulator na podstawie wprowadzonych wymiarów powierzchni do obłożenia panelami oraz danych o ilości paneli w jednej paczce, oblicza ile paczek paneli musisz kupić, aby pokryć całe pomieszczenie.
127481
Zdrowie

Kalkulator spalania kalorii (kcal). Ile kalorii spalasz dziennie?

Ile kalorii spalamy? Ile kalorii potrzebuję?
Kalkulator oblicza ile kalorii spalamy dziennie na podstawie wprowadzonych danych.
55389
Matematyczne

Kalkulator średniej i kowariancji

Kowariancja jest miarą współzmienności dwóch zmiennych (X i Y). Kalkulator oblicza średnią dla danej próbki i kowariancję pomiędzy zmiennymi. Zbiory wartości X i Y muszą być równoliczne.
21132
Matematyczne

Liczba wesoła

Kalkulator sprawdza czy podana liczna jest tzw liczbą wesołą (Happy Number). Liczba wesoła jest liczbą naturalną zdefiniowaną w następujący sposób: Obliczamy sumę kwadratów cyfr składających się na liczbę. Powtarzamy tę operację dla kolejnych wyników tak długo, aż uzyskamy liczbę 1 lub wyniki zaczną się powtarzać. Jeżeli w wyniku procesu otrzymaliśmy 1, pierwotna liczba jest liczbą wesołą. W przeciwnym przypadku jest liczbą niewesołą.