13786
Matematyczne

Pole powierzchni trójkąta

Kalkulator oblicza pole powierzchni trójkąta.


Zobacz podobne
1267028
Matematyczne

Średnia ważona ocen

Kalkulator oblicza średnią ważoną ocen z podanych przedmiotów. Gdy przy podanych ocenach bądź wagach znajdzie się znak "-" to będzie on automatycznie niwelowany.
265581
Matematyczne

Konwersja między systemami liczbowymi

Kalkulator umożliwia konwersję liczb pomiędzy systemami liczbowymi - dwójkowym (binarnym), trójkowym, czwórkowym, piątkowym, szóstkowym, siódemkowym, ósemkowym (oktalnym), dziewiątkowym, dziesiętnym (decymalnym), jedenastkowym, dwunastkowym, trzynastkowym, czternastkowym, piętnastkowym, szesnastkowym (heksadecymalnym). Wpisane znaki nie będące cyframi oraz literami A,B,C,D,E,F są ignorowane.
125953
Matematyczne

Kalkulator funkcji trygonometrycznych

Kalkulator na podstawie wprowadzonego kąta w stopniach lub radianach oblicza wartości podstawowych funkcji trygonometrycznych.
Użytkownicy oglądali również
35121
Weryfikatory

Weryfikacja numeru ISSN

Kalkulator pozwala zweryfikować poprawność wprowadzonego numeru ISSN (Międzynarodowy znormalizowany numer wydawnictwa ciągłego). Najczęstsze pytania: Jak sprawdzić numer ISSN?
10447
Finansowe

Rentowność inwestycji powyżej roku

Kalkulator pozwala obliczyć zwrot na kapitale z inwestycji w dowolny instrument finansowy w odniesieniu do wartości początkowej i uzyskanej na koniec okresu.
45507
Finansowe

Kalkulator VAT Brutto - Netto cen towarów i usług

Jak obliczyć kwotę brutto z uwzględnieniem podatku VAT? Jak obliczyć kwotę netto z uwzględnieniem podatku VAT?
Pozwala na obliczenie kwoty brutto lub netto ceny z uwzględnieniem podatku VAT.
39078
Życie codzienne

Kalkulator wielkości dodatku cukru do wina [skala brix]

Kalkulator pozwala wyznaczyć ilość cukru potrzebną do podniesienia stopnia jego zawartości w winie do oczekiwanego poziomu.
21457
Matematyczne

Liczba wesoła

Kalkulator sprawdza czy podana liczna jest tzw liczbą wesołą (Happy Number). Liczba wesoła jest liczbą naturalną zdefiniowaną w następujący sposób: Obliczamy sumę kwadratów cyfr składających się na liczbę. Powtarzamy tę operację dla kolejnych wyników tak długo, aż uzyskamy liczbę 1 lub wyniki zaczną się powtarzać. Jeżeli w wyniku procesu otrzymaliśmy 1, pierwotna liczba jest liczbą wesołą. W przeciwnym przypadku jest liczbą niewesołą.