47547
Budowlane
Kalkulator wykończenia ścian do stanu gotowego
Jak policzyć wykończenie ścian do stanu gotowego?
Kalkulator pozwala policzyć ilość płyt kartonowo-gipsowych lub kilogramów tynku gipsowego potrzebnego do wykończenia ścian pomieszczenia o wskazanych wymiarach.
Zobacz podobne
3579111
Budowlane
Kalkulator paneli podłogowych
Kalkulator na podstawie wprowadzonych wymiarów powierzchni do obłożenia panelami oraz danych o ilości paneli w jednej paczce, oblicza ile paczek paneli musisz kupić, aby pokryć całe pomieszczenie.
1557595
Budowlane
Jak obliczyć potrzebną ilość tapety?
Jak oszacować niezbędną ilość tapety?
Ile kupić tapety?
Jak obliczyć ilość tapety potrzebną do wytapetowania pokoju?
Ile kupić tapety?
Jak obliczyć ilość tapety potrzebną do wytapetowania pokoju?
Kalkulator pozwala oszacować niezbędną ilość tapety potrzebną do wytapetowania pokoju o podanych wymiarach.
1016959
Budowlane
Kalkulator zwrotu podatku VAT za materiały budowlane
Kalkulator oblicza kwotę podatku VAT, jaka może zostać zwrócona z tytułu poniesionych wydatków związanych z zakupem materiałów budowlanych.
Użytkownicy oglądali również
16242
Finansowe
Kalkulator odsetek ustawowych - obliczanie odsetek online
Jak obliczyć odsetki ustawowe?
Bezpłatny kalkulator odsetek ustawowych online - pozwoli szybko wyliczyć odsetki ustawowe.
12305
Prawne
Kalkulator prawny
Oblicza datę wejścia w życie aktu prawnego, opublikowanego w Dzienniku Ustaw.
63220
Budowlane
Kalkulator zużycia farby Flügger
Kalkulator na podstawie wprowadzonych danych pomieszczenia podaje orientacyjną ilość farby marki Flügger potrzebną do jego pomalowania.
15659
Weryfikatory
Weryfikator numerów ISMN
Kalkulator pozwala zweryfikować poprawność wprowadzonego numeru ISMN (Międzynarodowy znormalizowany numer druku muzycznego).
24267
Matematyczne
Liczba wesoła
Kalkulator sprawdza czy podana liczna jest tzw liczbą wesołą (Happy Number). Liczba wesoła jest liczbą naturalną zdefiniowaną w następujący sposób: Obliczamy sumę kwadratów cyfr składających się na liczbę. Powtarzamy tę operację dla kolejnych wyników tak długo, aż uzyskamy liczbę 1 lub wyniki zaczną się powtarzać. Jeżeli w wyniku procesu otrzymaliśmy 1, pierwotna liczba jest liczbą wesołą. W przeciwnym przypadku jest liczbą niewesołą.