35418
Medyczne

Kalkulator wskaźnika dializy Kt/V

Kalkulator na podstawie wprowadzonych danych oblicza wskaźnik dializy KT/V.


Zobacz podobne
314256
Medyczne

Konwerter jednostek glikemii (stężenia cukru we krwi)

Kalkulator dokonuje konwersji stężenia cukru we krwi z miligramów na decylitr (mg/dL) na milimole na litr (mmol/L) i odwrotnie.
118091
Medyczne

LBM - masa ciała bez tkanki tłuszczowej

Kalkulator na podstawie wprowadzonych danych: wagi ciała, wzrostu oraz płci oblicza całkowitą masę ciała bez tkanki tłuszczowej (masa organów, krwi, kości, mięśni, skóry).
102758
Medyczne

GFR - Współczynnik przesączania kłębuszkowego

Współczynnik przesączania kłębuszkowego (ang. glomerular filtration rate, GFR) – ilość osocza przefiltrowana w jednostce czasu przez kłębuszki nerkowe do tzw. moczu pierwotnego. Zwykle podawany jest w ml/min. Współczynnik GFR pozwala na ocenę stopnia wydolności nerek.
Użytkownicy oglądali również
62140
Finansowe

Wskaźnik rentowności sprzedaży netto (ROS)

Kalkulator na podstawie wprowadzonych wartości zysku i sprzedaży netto oblicza wskaźnik rentowności sprzedaży ROS. ROS informuje o wartości zysku netto (po opodatkowaniu), przypadającego na każdą złotówkę sprzedanych produktów, wyrobów i usług.
26554
Medyczne

Wpływ hiperglikemii na stężenie sodu (Na) w surowicy

Kalkulator na podstawie wprowadzonego poziomu glukozy oraz sodu oblicza poprawny poziom sodu w surowicy (Corrected Serum Sodium).
71806
Matematyczne

Kalkulator statystyczny

Kalkulator pozwala wyznaczyć podstawowe parametry statystyczne takie jak odchylenie standardowe, średnią arytmetyczną, wariancję i medianę dla podanych wartości.
21296
Finansowe

Kalkulator odsetek od zaległości podatkowych

Kalkulator odsetek od zaległości podatkowych pozwala obliczyć odsetki od zaległości podatkowych po wprowadzeniu terminu, w którym opłata powinna być uiszczona oraz faktycznego terminu zapłaty.
31618
Finansowe

Kalkulator limitu, który uprawnia do zwolnienia z VAT

Kalkulator pozwala sprawdzić, jaka kwota obrotów uprawnia Cię do zwolnienia z podatku VAT, jeżeli rozpocząłeś działalność gospodarczą w trakcie roku.