87982
Zdrowie
Kalkulator BMR - Podstawowa Przemiana Materii - PPM
Jak obliczyć wskaźnik BMR / PPM ?
Kalkulator oblicza wskaźnik BMR (Basal Metabolic Rate) .
BMR - najmniejsze tempo przemiany materii zachodzące w organizmie człowieka, niezbędne do podtrzymania podstawowych funkcji życiowych, znajdującego się w stanie czuwania, w warunkach zupełnego spokoju fizycznego i psychicznego, komfortu cieplnego, który na 12 godzin przed badaniem nie spożywał żadnych posiłków, po 3 dniach diety bezbiałkowej i po co najmniej 8 godzinach snu.
Zobacz podobne
216649
Zdrowie
Kalkulator Powierzchni Ciała BSA (Body Surface Area)
Jak obliczyć swoje BSA?
Jak sprawdzić BSA?
Kalkulator oblicza BSA (Body Surface Area) za pomocą wzoru Mostellera oraz DuBois'a.
135376
Zdrowie
Kalkulator spalania kalorii (kcal). Ile kalorii spalasz dziennie?
Ile kalorii spalamy?
Ile kalorii potrzebuję?
Kalkulator oblicza ile kalorii spalamy dziennie na podstawie wprowadzonych danych.
69212
Zdrowie
Procentowa zawartość tkanki tłuszczowej w organizmie - metoda YMCA
Kalkulator na podstawie wprowadzonych danych oblicza procentową zawartość tkanki tłuszczowej w organizmie metodą YMCA.
Użytkownicy oglądali również
13276
Generatory
Generator SHA-1
Jak wygenerować skrót wiadomości z użyciem algorytmu SHA-1?
Generuje skrót wiadomości z użyciem algorytmu SHA-1.
40430
Finansowe
Kalkulator odsetek własnych (umownych)
Kalkulator oblicza kwotę odsetek własnych/umownych na podstawie faktycznego oraz wymaganego terminu zapłaty, a także kwoty należności i stawki procentowej (rocznej, miesięcznej, dziennej).
31610
Matematyczne
Pole i obwód koła
Jak obliczyć pole i obwód koła?
Kalkulator oblicza na podstawie podanego promienia pole i obwód koła.
28377
Matematyczne
NWD + NWW (alg. Euklidesa)
Kalkulator oblicza największy wspólny dzielnik (NWD) oraz najmniejszą wspólną wielokrotność (NWW) dwóch liczb .
25516
Matematyczne
Liczba wesoła
Kalkulator sprawdza czy podana liczna jest tzw liczbą wesołą (Happy Number). Liczba wesoła jest liczbą naturalną zdefiniowaną w następujący sposób: Obliczamy sumę kwadratów cyfr składających się na liczbę. Powtarzamy tę operację dla kolejnych wyników tak długo, aż uzyskamy liczbę 1 lub wyniki zaczną się powtarzać. Jeżeli w wyniku procesu otrzymaliśmy 1, pierwotna liczba jest liczbą wesołą. W przeciwnym przypadku jest liczbą niewesołą.